Nieuws en feiten vanuit een prikkelend perspectief
Economisch Oogpunt combineert nieuws, feiten en onderzoek op een prikkelende wijze. Opvallende beslissingen en verschillen worden in artikelen uitgelegd. Vaak ligt een nieuwsbericht aan de basis van een artikel als ook gebeurtenissen uit de sportwereld.
Redactie
De redactie bestaat uit hoofdredacteur Mathijs Oosterhuis en Bas Sijpkes.
Mathijs Oosterhuis is in 2012 afgestudeerd in Finance aan de Rijksuniversiteit Groningen. Van 2009 tot 2013 had hij zijn eigen bijlesbureau. Daarna heeft hij in verschillende financiële functies gewerkt voor KPN, in de M&A-praktijk van PwC, als Manager Business Control bij Sator Holding/LKQ-Fource Automotive en is hij momenteel werkzaam als Head of Finance bij FlexIT. Mathijs heeft zeer uiteenlopende interesses die qua schrijven voornamelijk uitgaan naar onderwerpen waar financiën/economie snijden met sociologie/psychologie. Te denken valt aan de bonussen bij voetbalclubs, de psychologie achter investeren en de invloed van reclame op koopgedrag. Lees hier alles van zijn hand.
Bas Sijpkes is een geboren ondernemer. Als merkstrateeg staat hij in de keuken bij grote en kleine bedrijven, ondernemers-, sport- en andere verenigingen, gemeenten en musea.
Persoonlijke titel
Alle artikelen, analyses en conclusies op Economisch Oogpunt zijn uitsluitend op persoonlijke titel en kunnen niet worden toegeschreven aan de werkgever van de auteur, of andere organisaties waarmee de auteur verbonden is.
Gastredacteur
Gastredacteuren komen aan bod om zo hun bevindingen van eigenhandig onderzoek te presenteren aan het grote publiek. Zou je graag eenmalig iets willen publiceren en daarvoor Economisch Oogpunt als podium willen gebruiken? Of zie jij in jouzelf een vaste redacteur? Laat het ons weten, zodat we op korte termijn de mogelijkheden kunnen bespreken! Onder andere Ben Hoiting, Martinus van der Wal, Janine Voerman, Erwin Oosterhuis, Annelies Pronk en Maarten Pieters hebben op deze wijze gepubliceerd.
Stage
Ook voor een stage(opdracht) kun je bij ons terecht. Denk hierbij aan de richtingen Communicatie, Journalistiek, Mediavormgeving, Online Marketing, Online Sales of Redactiemedewerker. Neem bij interesse gerust contact met ons op via onderstaande gegevens.
Heeft u vragen of suggesties?
U contact altijd contact met ons opnemen door een mail te zenden aan mail@economischoogpunt.nl of een bericht te sturen via Twitter aan @EconomischOog.
Adverteren
Economisch Oogpunt richt zich op professionals en studenten met interesses op het gebied van nieuws, sport, marketing en onderzoek waarbij de de artikelen een economische, financiële en/of sociologische invalshoek hebben. Artikelen worden op een duidelijke en laagdrempelige manier geschreven, zodat deze voor iedereen te lezen en te begrijpen zijn. Momenteel wordt er circa 1 artikel per week gepubliceerd met ondersteuning middels Twitter.
Adverteermogelijkheden bestaan uit een banner in de sidebar met als variabelen de grootte van de banner en de pagina’s waarop deze wordt weergegeven (bijvoorbeeld een combinatie van homepage en/of categoriepagina’s en/of (alle) artikelen). De sidebar vind u terug aan de rechterzijde van de website waar ook de tegelwijsheid zichtbaar is.
Daarnaast is het mogelijk om een specifiek artikel over uw bedrijf, markt, webshop, marketingstrategie of verdienmodel te schrijven. Ook andere onderwerpen of stellingen zijn bespreekbaar en zo behoort een recensie van uw boek, film of magazine tevens tot de mogelijkheden.
Wilt u meer informatie over de online advertentiemogelijkheden, neem dan contact op met Mathijs Oosterhuis via mail@economischoogpunt.nl of 06 – 410 444 97.
Efficiency is doing things right, effectiveness is doing the right things.
Peter Drucker |