Economisch Oogpunt combineert nieuws, feiten en onderzoek op een prikkelende wijze.
Opvallende beslissingen en verschillen worden in artikelen uitgelegd. Vaak ligt een
nieuwsbericht aan de basis van een artikel als ook gebeurtenissen uit de sportwereld.
Hoofdredacteur is Mathijs Oosterhuis. In 2012 is hij afgestudeerd in Finance aan de
Rijksuniversiteit Groningen. Verder is hij sinds 2009 ondernemer en heeft hij zeer
uiteenlopende interesses. Qua schrijven gaat zijn interesse voornamelijk uit naar
onderwerpen waar finance snijdt met sociologie. Te denken valt aan het stimuleren
van personeel door middel van beloningen en de psychologie achter investeren.
Gastredacteuren komen aan bod om zo hun bevindingen van eigenhandig onderzoek te
presenteren aan het grote publiek. Zie jij in jouzelf een vaste redacteur of zou je
graag eenmalig iets willen publiceren? Laat het ons weten!
Ooit hebben de Nederlandse bierbrouwers afgesproken om allemaal een bruin bierflesje te gebruiken, zodat na het inzamelen het niet uitmaakt welk flesje waar terecht komt. Heineken is echter in het buitenland zeer herkenbaar vanwege haar groene fles. Dit hoort bij […]
24.09.2012 | Mathijs Oosterhuis
Lees verder
Onderwerp: imago
It is easier to believe a lie that one has heard a thousand times than to believe a fact that no one has heard before.
|